Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Sizce dostluk nedir ??

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan QuietHero
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Siz üye ve yönetim ekibine soruyorum beyler,bayanlar dostluk nedir ?

bence;
1.Hatası olan tarafın özür dilemek istediginde karsıdakinin sakince dinleyip tatlıya bağlanması
2.Kavgada etseler ne için ettiklerini bilip sonradan pişman olmak
3.Erkek erkekle kız kızla birbirine Kanka diyebiliyorsa birbirinin en ufak hatasında silip atmamalı..

Bakalım sizler neler bulacaksınız :)

buraya birkaç arakdasımı etiketleyeyim onların yorumları cok önemli benim için;
@unthinkinq; @Rammsteinn; @Tyota; @zeyn0; @wayknk; @Ruffneck; @Aloha.; @BoreaL; @Elfiteds; @JusiFer; @VForce07;

İyi yıllar


Yeni yılınıza en sevdiklerinizle Yüz yüze kol kola omuz omuza fırsatınız yoksa skype,msn,facebook'ta mutluluklar beni arayp soran olmadı ama ben herbirini burada sıraladm canları sağolsun yinede :)

İyi forumlar.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

bence dostluk hiçbirşeydir yani benim tabirim dostluk denen kelam şu devirde artık yoktur.eskidendi öyle samimi dostluklar.
insan yüzyüze konuştuğu senelerdir beraber olduğu arkadaşını siliyorsa sanal ortamda zaten dostluk tabiri geçerli değildir. ha bizimki ne; maksat geyik olsun kanka,bilmem kardeşim falan filan dır dır ..
öyle işte ..
 
Demekki ben hala gerçek dost arayarak mı yanlış yapıyorum diye düşünüyorum bazen.. :(
 
Dostluk, zevklerin ve düşüncelerin uyuşmasıdır. Dostluk kişisel çıkar karşısında kurulan bir ilişki değildir. Hiç beklenmedik bir anında kalbine doğan sıcacık bir duygudur dostluk. Sevinçtir, üzüntüdür, anlamaktır, hatırlanmaktır, sonsuza dek olan arkadaşlıktır. Dostluklarda zamanın önemi olmamalı, başın ne zaman sıkışırsa sıkışsın, koşabilmeli, kapısını çaldığında gözlerindeki o bakışı anlayabilmeli. İhtiyaç duyduğunda omuzlarına yaslanabilmeli, kardeş olabilmeyi yazmalı düşüncelerine insan.

Arkadaşlık ve dostluk aynı kelimeler değildir.(Konu'da ismim olmasa bile yazdım anlatmak istediklerim bunlardır.)
 
Siz üye ve yönetim ekibine soruyorum beyler,bayanlar dostluk nedir ?

bence;
1.Hatası olan tarafın özür dilemek istediginde karsıdakinin sakince dinleyip tatlıya bağlanması
2.Kavgada etseler ne için ettiklerini bilip sonradan pişman olmak
3.Erkek erkekle kız kızla birbirine Kanka diyebiliyorsa birbirinin en ufak hatasında silip atmamalı..

Bakalım sizler neler bulacaksınız :)

buraya birkaç arakdasımı etiketleyeyim onların yorumları cok önemli benim için;
@unthinkinq; @Rammsteinn; @Tyota; @zeyn0; @wayknk; @Ruffneck; @Aloha.; @BoreaL; @Elfiteds; @JusiFer; @VForce07;

İyi yıllar


Yeni yılınıza en sevdiklerinizle Yüz yüze kol kola omuz omuza fırsatınız yoksa skype,msn,facebook'ta mutluluklar beni arayp soran olmadı ama ben herbirini burada sıraladm canları sağolsun yinede :)

İyi forumlar.

Dostluk kısa bir süreçte oluşmaz. Arkadaşlık, tanışıklık ve samimiyet birbiriyle karıştırılmamalıdır. Bence dostluk; uzun süreli arkadaşlığın sonucunda gelişen bir olgudur. Birine "dostum" diyecek kadar yakın hissedebilirsiniz kendinizi ancak her duygu gibi bu da karşılıklı oluştuğu sürece yapıcı olur. Size izin verdiği müddetçe karşınızdaki insana ulaşabilirsiniz. O buna izin vermiyorsa mevcut olan düzeyde tutabilirsiniz diyaloğunuzu. Karşınızdaki kişi art arda hatalar yapıyorsa aranızdaki dostluk eğer varsa dönüşü olmayan şekilde son bulabilir. Sonuçta bir kişiyi kaç kez uyarabilir ya da affedebilirsiniz. Bazı şeyleri zorlamadan zamana ve olgunlaşmaya bırakmak en doğrusu diye düşünüyorum.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst