kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

lutfen biraz bigli!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kralberke35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 166
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaslar w7 de injectoru nasil calıstırıyoz lutfen yardımcı olurmusunz
 
Hack İnject Etmek
i1lc07.png


İlk önce İnjectorunuzu açın. Aşağıdaki adımları izleyin zaten tüm injectorler benzer.

h6q1m.jpg


Yukarıdaki Basit Injector ve Benzerleri İçindir.


h6q3f.jpg

'Status :'
Yazan yerin altındaki boşluğa 'Crossfire' yazılır.


h6q6t.jpg



'DLL SEÇ' Tıklıyoruz (Diğer Injectorler İle Benzerdir). Açılan sayfada .dll uzantılı hilemizi buluyoruz ve 'Aç' Tıklıyoruz.

h6q7m.jpg


DLL Seçtikten sonra 'Otomatik Inject ve Hile Aktif Olunca Injectorden Çık' Tıklıyoruz. (Diğer Injectorlerde farklı olabilir)
Ve 'Patcher_cf'
oyuna giriyoruz.

h6qc0.jpg


Her Injectorde bulunmaz , 'Credits' ve 'Yapımcı' v.b buton varsa ve tıklarsanız Injectorun yapımcısını görebilirsiniz
veya sizi siteye yönlendirebilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst