HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tenkai bot kullanıyorum inject edince oyun ekranının içinde açılıyor ve hiç bi şekilde bot ekranından başka bir yere tıklama yapamıyorum yani silah degisecegim degisemiyorum klavye de aynı şekilde işlevsiz oluyor sadece bot ekranına işlem yapabiliyorum
bide rohan2 de bot kontrol ekranı açılıyor 15dk da bir bunu nasil anlatacağız bilen kullanan yardımcı olabilir mi
bide rohan2 de bot kontrol ekranı açılıyor 15dk da bir bunu nasil anlatacağız bilen kullanan yardımcı olabilir mi
Gui açıkken tıklama yapamıyosun kbma konunu yeni gördüm ama guiyi insert tuşu ile kapatıp tıklayabilirsin
Reis bot kontrolü nasil atlatırızGui açıkken tıklama yapamıyosun kbma konunu yeni gördüm ama guiyi insert tuşu ile kapatıp tıklayabilirsin
bilmem bilgim yokReis bot kontrolü nasil atlatırız
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 158
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
