OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Neden Private ( özel ) server açmamalıyım ? !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan seko50
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 270
  • Görüntüleme Görüntüleme 10K
Biz hem açtık hem de geliştirdik.Fakat bir çok kişi var ki sadece 5-10 kişiyle kalıyor.Bu işlerden anlamıyanlar işin içine girince sw'yi 2.ay'da kapatıyorlar.Bu durumdan sıkıldıysanız pro bir sw'de oynayın,yada siz güzel bir server açın,biz orada oynayalım. :)

Herkez ekmeğinin peşinde.. :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst