berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Neden Private ( özel ) server açmamalıyım ? !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan seko50
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 270
  • Görüntüleme Görüntüleme 10K
Arkadaşlar farkındaysanız son günlerde metin2-pvp alemi olarak genel bir düşüş yaşandı bunun sebebi ;

  • 10 - 20 lira için bilmediği işe bulaşan firmalar
    [*]20-40 lira ile sunucu alarak sadece bash sistemine açma komutu veren kişiler
Tamamiyle bu tarz kişiler yüzünden artık oyunlarda maksimum 100 200 arası kişi görünmekte, artık herkez bir metin2 serveri alıp 2-3 arkadaşıyla orda oynuyor peki neden bunu bir kısım yapıp'ta siz o serverlarda oynamıyorsunuz.Arkadaşlar lütfen böyle firma açan kişilerden aldığınız 20 - 30 liralık sunucular ile hayeller kurmayın.Bakın ben bu işi yapmayın demiyorum sadece temiz yapan 1 kişi varsa dediğim 2 basit örneğe giren 100 kişi vardır.Lütfen artık sunucu almayın yoksa artık dönüşü olmayan bir yola doğru gidiyoruz.Eğer böyle devam ederse artık oyunlar bomboş sadece tl kendisini yönetecek emin olun.Türkiye zaten bu alanda emin olun almanya/fransa bu alanda gelişmeler gösterdi.Onlar oyun açmak yerine geliştirdiler.Biz ise yaptık yaptık yaptık.Lütfen artık bu iş konusunda üstün bilginiz harici ise OYUN açmayın.

Çok haklısın. Hatta sonuna kadar haklısın. Çünkü, dediğin gibi eline gelen herkes sunucu açmaya başlayınca oyunlardaki kişi sayısı 100'ü (hatta 30) geçmez oldu. Bu oyunlar kapanıncada adamlar o kadar dizdik triplerine girip Metin2'yi bırakıyor böylece diğer oyunlara da girmiyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst