HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
aynen bu konuda sana tamamiyle hak veriyorum server bilgisi 0 insanlar açıyorlar ve sırf hiçbir şeyi düzenleyemedikleri için sunucudan tr tipi olarak alıyorlar ben profesyonel olarak tüm kodlama işlerini bildiğimi söyleyemem ama son açtığım serverimi öyle böyle ordan burdan ne yapıcağımı öğrenerek tam bir ayda hazır ettim zaten bu emeğin karşılığınıda aldım 1 haftaya 60 -70 civarı user oldu son gün hatta bi 10 kişi daha geldi sonra sunucu içine sıçtı bıraktı herşeyi 0 ladı neymiş makina hasar görmüş fan yanmış sırf bunun için 2 hafta oyalayıp serverin son günü açtı ve bana söylediği cümle şuydu yedeklerinizi alamadık fakat çok kısa bi süre içinde hazırladığınızı gözlemledik sürenizi 1 ay daha uzatırsanız daha iyi yerlere geliceğinize inanıyorum bende haklı olarak bir araba saydırdım ve edebilidiğim her yerden şikayet ettim bunu yapan bilişim anksoft sizin bu bahsettiğiniz kişilerden biri daha sonra araştırınca milletin filesini çaldıklarınıda öğrendimArkadaşlar farkındaysanız son günlerde metin2-pvp alemi olarak genel bir düşüş yaşandı bunun sebebi ;
Tamamiyle bu tarz kişiler yüzünden artık oyunlarda maksimum 100 200 arası kişi görünmekte, artık herkez bir metin2 serveri alıp 2-3 arkadaşıyla orda oynuyor peki neden bunu bir kısım yapıp'ta siz o serverlarda oynamıyorsunuz.Arkadaşlar lütfen böyle firma açan kişilerden aldığınız 20 - 30 liralık sunucular ile hayeller kurmayın.Bakın ben bu işi yapmayın demiyorum sadece temiz yapan 1 kişi varsa dediğim 2 basit örneğe giren 100 kişi vardır.Lütfen artık sunucu
- 10 - 20 lira için bilmediği işe bulaşan firmalar
- 20-40 lira ile sunucu alarak sadece bash sistemine açma komutu veren kişiler
almayın yoksa artık dönüşü olmayan bir yola doğru gidiyoruz.Eğer böyle devam ederse artık oyunlar bomboş sadece tl kendisini yönetecek emin olun.Türkiye zaten bu alanda emin olun almanya/fransa bu alanda gelişmeler gösterdi.Onlar oyun açmak yerine geliştirdiler.Biz ise yaptık yaptık yaptık.Lütfen artık bu iş konusunda üstün bilginiz harici ise OYUN açmayın.
Tabiki umarım inşallah forumdaki uygun yerlere gider.aynen bu konuda sana tamamiyle hak veriyorum server bilgisi 0 insanlar açıyorlar ve sırf hiçbir şeyi düzenleyemedikleri için sunucudan tr tipi olarak alıyorlar ben profesyonel olarak tüm kodlama işlerini bildiğimi söyleyemem ama son açtığım serverimi öyle böyle ordan burdan ne yapıcağımı öğrenerek tam bir ayda hazır ettim zaten bu emeğin karşılığınıda aldım 1 haftaya 60 -70 civarı user oldu son gün hatta bi 10 kişi daha geldi sonra sunucu içine sıçtı bıraktı herşeyi 0 ladı neymiş makina hasar görmüş fan yanmış sırf bunun için 2 hafta oyalayıp serverin son günü açtı ve bana söylediği cümle şuydu yedeklerinizi alamadık fakat çok kısa bi süre içinde hazırladığınızı gözlemledik sürenizi 1 ay daha uzatırsanız daha iyi yerlere geliceğinize inanıyorum bende haklı olarak bir araba saydırdım ve edebilidiğim her yerden şikayet ettim bunu yapan bilişim anksoft sizin bu bahsettiğiniz kişilerden biri daha sonra araştırınca milletin filesini çaldıklarınıda öğrendim
bizim insanımız direk hazıra konuyor halbuki geliştirse kendini oyunlara 3d silah v.b şeyler tasarlamayı öğrense,quest yazsa ama adam direk şartlanmış yok çok zor diyor ya bir bak en azından araştır...
Selamün aleyküm Turkmmo ve metin2 halkı biz Livemetin2 yöneticileri olarak size sormak istediğimiz bir konu var.
Bildiğiniz gibi metin2 filesleri artık tek tip olmaya başladı zor-orta-ws ama bunların hepsi TR tipi files.
Bu konuda sizlere Edit satmiyacağımız parası olanın değilde emeği geçenin sözü geçeceği bir server açmak istedik
şimdi siz diyorsunuz ki bu arkadaşımız böyle diyor ertesi gün edit satmaya başlar. Size bir konudan bahsetmek istiyorum
metin2'de herkes pvp server açmaya başladı buda metin2'nin sonunu getirmekte. peki hiç düşündünüzmü neden bütün
serverler Tr tipi çünkü bu serverleri açan arkadaşlarımız ya bir metin2'de adaletsizliğe uğradı yada maksadı para kazanmak.
artık metin2 bitme noktasına gelmek üzere ama bazı arkadaşlarımız ayakta kalmayı başardılar.
Ama kalan serverlerde Tr tipi yada eskiden beri kalan serverler. Peki konuyu getireceğim şey ise şudur.
Neden yep yeni gelişmiş hem Yenilikçi bir server olmasın işte Livemetin2 yöneticileri olarak size soracağım soru şudur
Bu serverde ne gibi yenilikler olsun değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Size güveniyoruz.
Sizlerden de projemize desteklerinizi bekliyoruz.
[Live]uReS.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Anket
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 103
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 52
