HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Xp'nin devri kapandı artık benim görüşüm.İlk windows 95 ile alıştım bilgisayara.Nereden nereye işte ..
Şimdiki kullandığım windows;
![]()
XP vazgeçilmez ama tarihe gömülüyor.Varmış demekkiXP Kullanan Varmı Hala Beya
Hayırlı Olsun![]()

Aynen devam.Aynen bende windows 8 kurucam ama istemiyorum,windows xp devam..![]()

Bende açıyor.benimde xpama prototype 2 yi acmıyor sistem uyumsuz
![]()
Varsın gömülsün, biz yinede kullanırızDellyTEAM[DellyRiuM];13321692' Alıntı:XP vazgeçilmez ama tarihe gömülüyor.

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 50
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 40
