xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Tekrardan Windows XP

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ravery
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 51
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadaşlar, Bilgisayarıma tekrardan WindowsXP kurdum.

İnanın çok mutluyum. XP'nin vermiş olduğu özgüven'i hiçbir sürüm vermiyor.
Tabii ki bu benim fikrim.

ve Bunu kutlamak istiyorum...
 
Xp'nin devri kapandı artık benim görüşüm.İlk windows 95 ile alıştım bilgisayara.Nereden nereye işte ..
Şimdiki kullandığım windows;

gn99d.jpg
 
Hayırlı olsun ama Microsoft'un Windows XP Desteği Bitiyor :rolleyes:
Varsın bitsin ne fark eder :D

Destek bitmeseydi bende seviyordum XP yi XP gibisi birdaha gelmez.
Desteksiz de yaparız. Problem yok Muratcım :D

Xp'nin devri kapandı artık benim görüşüm.İlk windows 95 ile alıştım bilgisayara.Nereden nereye işte ..
Şimdiki kullandığım windows;
Herkesin kendi görüşü tabii.
Ben XP gibisinin birdaha gelmeyeceğini düşünüyorum.
Ek olarak konu altında veya herhangi bi yerinde, sizin windows sürümünüz istenmedi.

İyi forumlar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst