HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet arkadaşlar, Bilgisayarıma tekrardan WindowsXP kurdum.
İnanın çok mutluyum. XP'nin vermiş olduğu özgüven'i hiçbir sürüm vermiyor.
Tabii ki bu benim fikrim.
ve Bunu kutlamak istiyorum...
İnanın çok mutluyum. XP'nin vermiş olduğu özgüven'i hiçbir sürüm vermiyor.
Tabii ki bu benim fikrim.
ve Bunu kutlamak istiyorum...
Xp'nin devri kapandı artık benim görüşüm.İlk windows 95 ile alıştım bilgisayara.Nereden nereye işte ..
Şimdiki kullandığım windows;
Şimdiki kullandığım windows;
Varsın bitsin ne fark ederHayırlı olsun ama Microsoft'un Windows XP Desteği Bitiyor![]()

Desteksiz de yaparız. Problem yok MuratcımDestek bitmeseydi bende seviyordum XP yi XP gibisi birdaha gelmez.

Herkesin kendi görüşü tabii.Xp'nin devri kapandı artık benim görüşüm.İlk windows 95 ile alıştım bilgisayara.Nereden nereye işte ..
Şimdiki kullandığım windows;
Ben XP gibisinin birdaha gelmeyeceğini düşünüyorum.
Ek olarak konu altında veya herhangi bi yerinde, sizin windows sürümünüz istenmedi.
İyi forumlar.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 50
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 40

