kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

LocalSystem Güvenlii mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Hobbit Master
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 27
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kardeş ben 3 gün önce server aldım. Serveri almadan önce baya bi konuştuk admin panel,oyunda sitesinde destek sistemi, market, warmı dedim war dediler. Msn den Diyorumki Admin Panel verecektiniz diyorum bana admin panel sorunlu diyor.
Hani oyun sitesinde Destek Sistemi wardı diyorum bana gelmiş paneli deiştirin diyor bunları ben yaptıktan sonra size ne gerek war ? Kardeşim,aga diye konuşuyorum uslübunuza dikkat edin aksi taktirde sunucunuz kapatılır diyor,kendisi arkadaşım diye konuşuyor ;)

Amacım Bilişimi Kötülemek Deil.. ama yinede sen bilirsin ister al ister alma..[/QUOTE


ARKADAŞ HAKLI BENİM OYUNUMU KAPATTILAR VE BİLGİLERİMİ TAM VERMEDİLER SİTEMİ VERİM SİZE BAKIN http://ipeqyolumt2.tk/
 
bizzat bi kaç gün çalışmışlığım var 1 serveri 2 kişiye satıp 1 gün sonra server şifrelerini değiştirip başkasına satmak en sonda serveri kapatmak eleman alıcam 1 hafta denicem ilk deyip deneme süresi bitince msnden engelleyip admin giriş ıd şifre silmek ve müşterisini mağdur etmemek için tüm gece boyunca kurduğu bozuk serveri düzeltmeye uğraştım
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst