kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Sevgilimle 7.Ayım :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan EricClapton
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 56
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sevgilimle Tam 7.ayımız doluyor :) 7.Sınıfın ortalarında tanıştık şimdi 8.sınıfız ama çok seviyorum cidden :D Lisede de beraber okumayı düşünüyoruz.Birbirimizi çok seviyoruz.:cool:
 
Son düzenleme:
tebrıkler lısede askınız bıter merak etmeyın ;<<<

Teşekkürler Fakat aşkımız bitmez bundan emin olabilirsiniz :) Aynı lise ve aynı şehirde olacağız.Kısacası ona sahip çıkacağım.Böyle düşünmenizin nedeni sanırım size öyle oldu ?

lısedekı askında unıversıtede bıter asıl sen elızabeth olucaksın hahaha

Orasını da düsündüm ben :) İçiniz rahat olabilir :) Tek aşkım o benim ve öyle kalıcak :)

 
Son düzenleme:
DellyTEAM[DellyRiuM];12947146' Alıntı:
Mutluluklar Benimde Nerdeyse 6. ayım olacak sevgilimle Ama sonda Kullandığın Cümle Pek hoş olmamış kitlenebilir :D

Teşekkürler :) Uyarınızı dikkate alarak editledim :) Size de mutluluklar :) Allah ayırmasın.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst