Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Activex.ocx - Hatası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan albay8
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 952

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Vb6'da Bir Program Yaptım Benim Pc'de Gayet İyi Çalışıyor . Ama Win7 İşletim Sistemli Bilgisayarlarda Hata Veriyor.

Benim İşletim Sistemim : Windows XP
Kullanıcı İşletim Sistemi : Windows7 - Vista

Arkadaşlar Birde Ben Vb6'da "By habipsana THT yeni grafikler" Adlı Bir Eklenti Kullanıyorum Yeni Butonlar Falan Bunlarla Alakalı Olabilir mi ??

Çok Acil Cevap Bekliyorum
:confused:
 
Merhaba öncelikle bu programlar yani vb'yle yapılan programlar W7'de bir güncellemesi var.Bilenler bilir W7'de yüklerken böle bişede indiriyor. Visual Basic 2010'da öncelikle o Net frework sanırım bunu yüklemesse uygulamada bazen hata verir.Eklentiden kastını pek anlayamadım ama yardımcı olurmu bilmem bir çok ders var.

İyi Günler.


.
 
Merhaba öncelikle bu programlar yani vb'yle yapılan programlar W7'de bir güncellemesi var.Bilenler bilir W7'de yüklerken böle bişede indiriyor. Visual Basic 2010'da öncelikle o Net frework sanırım bunu yüklemesse uygulamada bazen hata verir.Eklentiden kastını pek anlayamadım ama yardımcı olurmu bilmem bir çok ders var.

İyi Günler.


.

KArdeş Başka Programları Yapıyorum Onlar Win7 De Çalışıyor Ama bu çalışmıyor :(
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst