HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Vb6'da Bir Program Yaptım Benim Pc'de Gayet İyi Çalışıyor . Ama Win7 İşletim Sistemli Bilgisayarlarda Hata Veriyor.
Benim İşletim Sistemim : Windows XP
Kullanıcı İşletim Sistemi : Windows7 - Vista
Arkadaşlar Birde Ben Vb6'da "By habipsana THT yeni grafikler" Adlı Bir Eklenti Kullanıyorum Yeni Butonlar Falan Bunlarla Alakalı Olabilir mi ??
Çok Acil Cevap Bekliyorum
Benim İşletim Sistemim : Windows XP
Kullanıcı İşletim Sistemi : Windows7 - Vista
Arkadaşlar Birde Ben Vb6'da "By habipsana THT yeni grafikler" Adlı Bir Eklenti Kullanıyorum Yeni Butonlar Falan Bunlarla Alakalı Olabilir mi ??
Çok Acil Cevap Bekliyorum

Merhaba öncelikle bu programlar yani vb'yle yapılan programlar W7'de bir güncellemesi var.Bilenler bilir W7'de yüklerken böle bişede indiriyor. Visual Basic 2010'da öncelikle o Net frework sanırım bunu yüklemesse uygulamada bazen hata verir.Eklentiden kastını pek anlayamadım ama yardımcı olurmu bilmem
İyi Günler.
.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
bir çok ders var. İyi Günler.
.
Merhaba öncelikle bu programlar yani vb'yle yapılan programlar W7'de bir güncellemesi var.Bilenler bilir W7'de yüklerken böle bişede indiriyor. Visual Basic 2010'da öncelikle o Net frework sanırım bunu yüklemesse uygulamada bazen hata verir.Eklentiden kastını pek anlayamadım ama yardımcı olurmu bilmemLinkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.bir çok ders var.
İyi Günler.
.
KArdeş Başka Programları Yapıyorum Onlar Win7 De Çalışıyor Ama bu çalışmıyor

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 104
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 434
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 351

