Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Bu Odadan Çıkabilene Bravo

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan N0VeRT13S
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Gülünç olan ne ? Konu başlığı Bu Odadan Çıkabilene Bravo.Zeka ile ilgili bir şey geçmiyor...

Farkındamısınız? Bilmem ama,[h=1]Forum: Zeka Soruları & Bilmeceler[/h]Zeka, mantık soruları, bilmeceler...Başlığı altında açmışsınız konunuzu.
Gülünç olan bu.Herneyse,iyi forumlar.
 
Farkındamısınız? Bilmem ama,Forum: Zeka Soruları & Bilmeceler

Zeka, mantık soruları, bilmeceler...Başlığı altında açmışsınız konunuzu.
Gülünç olan bu.Herneyse,iyi forumlar.

Gayet farkındayım ve demek istediğim şu.Oyunun zeka oyunu olduğunu hatırlatmak istedim ve zeka oyunları genelde garip olular zaten ve sen :
Garip bir oyun.Biraz Eğlenceli. :)
Böyle bir mesaj atıyorsun.
Bu mesajı atarak gereksizliği kendin yapıyorsun ve farkında değilsin..Yani gereksizliği ben değil sen yapıyorsun.Çünkü zeka oyunları genelde gariptirler,zordurlar ve eğlencelidirler.Gülünç birşeyde yok.Konuma gelip konumu mahvediyorsun.Olan tek şey bu.Herneyse,iyi forumlar...
 
Son düzenleme:
Gayet farkındayım ve demek istediğim şu.Oyunun zeka oyunu olduğunu hatırlatmak istedim ve zeka oyunları genelde garip olular zaten ve sen :
Böyle bir mesaj atıyorsun.
Bu mesajı atarak gereksizliği kendin yapıyorsun ve farkında değilsin..Yani gereksizliği ben değil sen yapıyorsun.Çünkü zeka oyunları genelde gariptirler,zordurlar ve eğlencelidirler.Gülünç birşeyde yok.Konuma gelip konumu mahvediyorsun.Olan tek şey bu.Herneyse,iyi forumlar...


Garip değil sadece bir Zeka oyunu :)

-zeka oyunları genelde gariptirler,zordurlar ve eğlencelidirler.
Demişsiniz.Size gereksiz diye bir kavram içeren bir sözcük söylemedim.
Kişinin fikri neyse zikride odur.Oyunu paylaştığınız için,Teşekkürler.
 
-zeka oyunları genelde gariptirler,zordurlar ve eğlencelidirler.
Demişsiniz.Size gereksiz diye bir kavram içeren bir sözcük söylemedim.
Kişinin fikri neyse zikride odur.Oyunu paylaştığınız için,Teşekkürler.

Kanıtmı İstiyorsun ?


Evet.Konu başlığında belirtilmiş.Tekrar belirtmen gereksiz.

Cidden gülünç. :)

Gereksiz diye bir şey yazmadığına hala eminmisin ? Daha ne yazdığını bilmiyorsun.

Başkalarının zekasıyla cümle kuramazsınız ama başkalarının cümleleriyle zeki görünebilirsiniz...

Herneyse,tekrar iyi forumlar...



 

Kanıtmı İstiyorsun ?




Gereksiz diye bir şey yazmadığına hala eminmisin ? Daha ne yazdığını bilmiyorsun.

Başkalarının zekasıyla cümle kuramazsınız ama başkalarının cümleleriyle zeki görünebilirsiniz...

Herneyse,tekrar iyi forumlar...



Biraz AHENKLİ olmaya çalış. :)

Konumu mahvettin diyerekten bir söz söyliyorsun,Fakat yaptığın ve yazdığın cümleler.

Polemiğe yol açıyor.Bölümün adı'da yeri'de burası değil.Uzatmaman dileğiyle :)

İyi forumlar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst