HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet arkdaşlar bir güzel gemim daha ban yedi artık bu saçma oyunu dolaylı olarakta forumu bırakıyorum artık daha sosyal bir insan olacağım. Belki bir gün tekrar görüşürüz...
​Size bir tavsiye !! Bu oyunu oynayarak zamanınızı boşa harcamayın .
​Size bir tavsiye !! Bu oyunu oynayarak zamanınızı boşa harcamayın .
güle güle umarım bu hayatta başarılı olursun. darısı bana oyunu bırakma konusunda forumdan vazgeçemem 

Evet arkdaşlar bir güzel gemim daha ban yedi artık bu saçma oyunu dolaylı olarakta forumu bırakıyorum artık daha sosyal bir insan olacağım. Belki bir gün tekrar görüşürüz...
​Size bir tavsiye !! Bu oyunu oynayarak zamanınızı boşa harcamayın .
ben saten oyunu oynamıyomki bot oynuyor
siz 2 gün çarınızı bot atmasanız
Ben dakrorbit ibırakalı 3 ay olmsutu çar çalındığından beri arkadas baslatti beni tekrar keske baslatmasayd ibak bi açr gidiyo diyerine balsıyom dershane olamsa bildiğin asosyel olcam hayattında basarılar.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 182
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 328
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 124

Bende vps aldım full bota bırakcam zaten.