HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ARkadaşlar bu yuzden alpha,beta ve gamma kapılarım gıttı krıslere gelınce biraz krıs kesıyor sonra bot takılıyor ve oluyorum. Sorun bendemi bot damı yoksa darkorbit demi?
ARkadaşlar bu yuzden alpha,beta ve gamma kapılarım gıttı krıslere gelınce biraz krıs kesıyor sonra bot takılıyor ve oluyorum. Sorun bendemi bot damı yoksa darkorbit demi?
gece epsilon yaptırdım bir sorun cıkmamış şuan açık kapım yok belki kapı yapmış arkadaşlar vardır bugün
aynen kardeşim bendede var o sorun kristallin özellikle bunlara gelince biraz kesiyor sonra ölüyor alpha ve betada 2 canımı yedi. alphayı elimle yaptım betaya can aldım tekrar task fln yapıp koydum yine krislerde öldü anlamadım.ARkadaşlar bu yuzden alpha,beta ve gamma kapılarım gıttı krıslere gelınce biraz krıs kesıyor sonra bot takılıyor ve oluyorum. Sorun bendemi bot damı yoksa darkorbit demi?
Diyosun ki alfa,beta,gamayı o yüzden kaybettim alfa tmm hadi betayı kaybedince hiç akıllanmadın mı betayı yapamayan bot gamayı nasıl yapsın?Kardeşim birazda kendiniz uğraşsanız keşke çok rahat halledersiniz.

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 54
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 393
- Görüntüleme
- 51K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
