HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben çekiliş ypdım adamlar mesaj kasıyorsun torpill geçip bizi salladın flen diyorlar modlarım eğer elinizde benden 70 mesaj indireblme şansınız varsa bunu yapın Böyle elenince bana laf atacaklarını bilseydim çekiliş mekiliş yapmazdım bundan sonrada orda torpil geçiyosun diye mesaj atan adamlarla muhattab olmuyorum .
ben çekilişe katılmadım ama ;
kazanan üyelik yani merhum ' un sadece 1 mesajı var oda çekilis konusuna hemde konu açıldıktan hemen sonra , ayrıca kazanananın adının yazdıgı kagıt buruşuk .. ve kazanan adamın komşusu
valla böyle düsünmeleri bana normal gibi geliyor
eğer itiraz ediorsan internetten bir Çekiliş programı indir
1 kere çekiliş yap eğer merhum adlı arkadas kazanamazsa ona 1 şans daha tanıyıp 1 kere daha çekiliş yap eğer yine kazanamazsa 2. çekilişte kazanan kişiye çarı ver .. ( TABİ BÖYLE BİR NİYETİN VARSA
)
kazanan üyelik yani merhum ' un sadece 1 mesajı var oda çekilis konusuna hemde konu açıldıktan hemen sonra , ayrıca kazanananın adının yazdıgı kagıt buruşuk .. ve kazanan adamın komşusu
valla böyle düsünmeleri bana normal gibi geliyor

eğer itiraz ediorsan internetten bir Çekiliş programı indir
1 kere çekiliş yap eğer merhum adlı arkadas kazanamazsa ona 1 şans daha tanıyıp 1 kere daha çekiliş yap eğer yine kazanamazsa 2. çekilişte kazanan kişiye çarı ver .. ( TABİ BÖYLE BİR NİYETİN VARSA
)
Son düzenleme:
hile yaptın böyle bilmezdim gemi bahane yaptığın olay üzdü beni
edit:komşusu kendi fake hesabı
edit:komşusu kendi fake hesabı

Ben çekiliş ypdım adamlar mesaj kasıyorsun torpill geçip bizi salladın flen diyorlar modlarım eğer elinizde benden 70 mesaj indireblme şansınız varsa bunu yapın Böyle elenince bana laf atacaklarını bilseydim çekiliş mekiliş yapmazdım bundan sonrada orda torpil geçiyosun diye mesaj atan adamlarla muhattab olmuyorum .
Kendini acındırma çabaları vol.325235235Bir hile yapmışsınki ceza olarak 70 msj silinmesini istiyorsun.
sen kendini ele veriyorsun dostum.
bence hiç yorum fln yazma daha çok batıyorsun.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
