Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Modlarım bir bakarmısınız

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan erek
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eğer Çekilişv.1 ypsaydım onda torpil seçeneği var kesın ondada torpil diyecekdinnz biliyorum

En kötüsü ne biliyormusunuz burda hava yapıp post kasyor dıyenlerın :

bana ö.m atıp çarı bana ver benı aradan torpille dediğiniz Zaten bunu gördümya bundan sonra çekiliş mekiliş yapmam.
 
Eğer Çekilişv.1 ypsaydım onda torpil seçeneği var kesın ondada torpil diyecekdinnz biliyorum

En kötüsü ne biliyormusunuz burda hava yapıp post kasyor dıyenlerın :

bana ö.m atıp çarı bana ver benı aradan torpille dediğiniz Zaten bunu gördümya bundan sonra çekiliş mekiliş yapmam.
random.org ?
 
Eğer Çekilişv.1 ypsaydım onda torpil seçeneği var kesın ondada torpil diyecekdinnz biliyorum

En kötüsü ne biliyormusunuz burda hava yapıp post kasyor dıyenlerın :

bana ö.m atıp çarı bana ver benı aradan torpille dediğiniz Zaten bunu gördümya bundan sonra çekiliş mekiliş yapmam.


madem torpil secenegi diyorsun telefondan video çekecektin programı açmadan önce videoya baslayacaktın

video basladıktan sonra katılımcıların isimlerini yaz :D tabi çarım gider korkusu yoksa :D
 
:D Kendini acındırma çabaları vol.325235235

Bir hile yapmışsınki ceza olarak 70 msj silinmesini istiyorsun.
sen kendini ele veriyorsun dostum.
bence hiç yorum fln yazma daha çok batıyorsun.


Ben siz böle dediğiniz için Böyle bi konu açdım

Kendini Haklı çıkarma çabaları sende vol.123123 olmuş
 
Eğer Çekilişv.1 ypsaydım onda torpil seçeneği var kesın ondada torpil diyecekdinnz biliyorum

En kötüsü ne biliyormusunuz burda hava yapıp post kasyor dıyenlerın :

bana ö.m atıp çarı bana ver benı aradan torpille dediğiniz Zaten bunu gördümya bundan sonra çekiliş mekiliş yapmam.

yapmada zaten düzenbaz.

Ben siz böle dediğiniz için Böyle bi konu açdım
Kendini Haklı çıkarma çabaları sende vol.123123 olmuş


herhangi birine sorabilirsin ben çekilişte değildim zaten :D sadece hakkı yenenleri savunuyorum ben kendimi değil hakkı yenenleri haklı çıkarmaya çalışıyorum.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst