HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
darkorbiti sorunsuz oynamak için bu konuyu incele
http://www.turkmmo.com/darkorbit/22...onmadansorunsuz-bir-sekilde-oynamak-icin.html rahat oynarsın dediklerimi yaparsan. 
http://www.turkmmo.com/darkorbit/22...onmadansorunsuz-bir-sekilde-oynamak-icin.html rahat oynarsın dediklerimi yaparsan. 
Benim 512 mb ram 256 mb ekran kartı var ve donmadan oynuyorum oyun ekranını düşüğe getiriyorum ama gemi görünümü yüksek yapıyorum ve ayrıca anasayfayı F5 yapıyorum tam beyaz geldiğinde durduruyorum ve sorun kalmıyor tavsiye ederim cidden 

Benim 512 mb ram 256 mb ekran kartı var ve donmadan oynuyorum oyun ekranını düşüğe getiriyorum ama gemi görünümü yüksek yapıyorum ve ayrıca anasayfayı F5 yapıyorum tam beyaz geldiğinde durduruyorum ve sorun kalmıyor tavsiye ederim cidden![]()
Gerçekten güzel bir yol.Bende deniyeceğim.1 gb ram 128 mb ekran kartı var ama inşallah kasmaz.Şu an internet sorunum var ama sonra deneyeceğim
Gerçekten denedim %40lık bir fark sağladı.Nedense opera darkorbitte çok süper

Bence her şey operada bitiyor.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Sabit
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 4K
