Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Bot hakkında

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan uLu27
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 655
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İbot daha çabuk güncellenmekte, ayrıca ban riskide az.(kbota göre)
eğer hemen kasılayım istiyorsan kbot + katlayıcı al.
eğer zevk almak istiyorum dersen openstealth al.
 
İbot daha çabuk güncellenmekte, ayrıca ban riskide az.(kbota göre)
eğer hemen kasılayım istiyorsan kbot + katlayıcı al.
eğer zevk almak istiyorum dersen openstealth al.
Valla kardeş Kbot en mantıklısı bence. Çünkü 55 tl ye sınırsız :D Bann yedikçe yeni çar :P. Arkadaşlarıda kasarım. Ve alınca isteyen 2 arkadaşın çarınıda 12 saat bota koyucam.Zaten bi 13-15 lv olunca botu çok kullanmam full adam keserim. Klan savaşı yaparım.
 
Valla kardeş Kbot en mantıklısı bence. Çünkü 55 tl ye sınırsız :D Bann yedikçe yeni çar :P. Arkadaşlarıda kasarım. Ve alınca isteyen 2 arkadaşın çarınıda 12 saat bota koyucam.Zaten bi 13-15 lv olunca botu çok kullanmam full adam keserim. Klan savaşı yaparım.


Peki tavsiye bizden, yalnız ibot ve kbot tek alırken bir hesap için alırsan sadece o ID numarasına çalışır, bunu unutma.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst