HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kardeş PBdo-bot kuramıyorum kaç kere denedim. Ve Norton virüs görüyor.Hiç ALma PBdo-bot Kullan Vereceğin PARa İle Git KAtlayıcı Al Güle güle KAs
İbot daha çabuk güncellenmekte, ayrıca ban riskide az.(kbota göre)
eğer hemen kasılayım istiyorsan kbot + katlayıcı al.
eğer zevk almak istiyorum dersen openstealth al.
eğer hemen kasılayım istiyorsan kbot + katlayıcı al.
eğer zevk almak istiyorum dersen openstealth al.
Valla kardeş Kbot en mantıklısı bence. Çünkü 55 tl ye sınırsızİbot daha çabuk güncellenmekte, ayrıca ban riskide az.(kbota göre)
eğer hemen kasılayım istiyorsan kbot + katlayıcı al.
eğer zevk almak istiyorum dersen openstealth al.
Bann yedikçe yeni çar
. Arkadaşlarıda kasarım. Ve alınca isteyen 2 arkadaşın çarınıda 12 saat bota koyucam.Zaten bi 13-15 lv olunca botu çok kullanmam full adam keserim. Klan savaşı yaparım.Valla kardeş Kbot en mantıklısı bence. Çünkü 55 tl ye sınırsızBann yedikçe yeni çar
. Arkadaşlarıda kasarım. Ve alınca isteyen 2 arkadaşın çarınıda 12 saat bota koyucam.Zaten bi 13-15 lv olunca botu çok kullanmam full adam keserim. Klan savaşı yaparım.
Peki tavsiye bizden, yalnız ibot ve kbot tek alırken bir hesap için alırsan sadece o ID numarasına çalışır, bunu unutma.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 340
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 306
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
