HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tr4 deyım Venusum.
Gemi : Vengeance kalkan tasarımı
441 hız
Bota koydugum harita 3-3
toplanan kutu : 605
toplanan uri : 2k uri
toplanan kredi : 180k
toplanan gg : 7 gg
Arkadaşlar tr4 de en boş harita hangısı venuste pvp gıdemem hemen patlıyorum tr4 iyi bilen oynıyan arkadaslardan Tavsiye istiyorum tabi digerlerindende katlayıcı ile 5k bile kassam yeter ?
Gemi : Vengeance kalkan tasarımı
441 hız
Bota koydugum harita 3-3
toplanan kutu : 605
toplanan uri : 2k uri

toplanan kredi : 180k
toplanan gg : 7 gg
Arkadaşlar tr4 de en boş harita hangısı venuste pvp gıdemem hemen patlıyorum tr4 iyi bilen oynıyan arkadaslardan Tavsiye istiyorum tabi digerlerindende katlayıcı ile 5k bile kassam yeter ?
Zaten Tr Serverler Kalabalık Oluyor Bide Kutudan Çıkan Uridiumların Azaltılması İyice Bitirdi Botu. 

x4 'te iyi kasarsın bide botunu akşam bırak gece boyu sorunsuz kasar ilgilenirsen boting yapıyorum -->http://www.turkmmo.com/darkorbit/2236704-|heawens|boting|hizmeti|.html
Ya sole x4 demeyın lutfen kardeslerım ben fazla bılmıyorum x4 flan , time beetween boxes bilgisi için teşekkürler.
heawens haritayı soyle soylermısın : 3-3 , 3-4 gibi ..
Kutudan cıkan botların azalması haftaya gelecek diye biliyorum
heawens haritayı soyle soylermısın : 3-3 , 3-4 gibi ..
Kutudan cıkan botların azalması haftaya gelecek diye biliyorum
