Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Pbdo Bot Performansım Katlayıcı ile :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hastacocuk123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 601

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Tr4 deyım Venusum.
Gemi : Vengeance kalkan tasarımı

441 hız
Bota koydugum harita 3-3

toplanan kutu : 605

toplanan uri : 2k uri :(

toplanan kredi : 180k

toplanan gg : 7 gg

Arkadaşlar tr4 de en boş harita hangısı venuste pvp gıdemem hemen patlıyorum tr4 iyi bilen oynıyan arkadaslardan Tavsiye istiyorum tabi digerlerindende katlayıcı ile 5k bile kassam yeter ?
 
Ya sole x4 demeyın lutfen kardeslerım ben fazla bılmıyorum x4 flan , time beetween boxes bilgisi için teşekkürler.

heawens haritayı soyle soylermısın : 3-3 , 3-4 gibi ..

Kutudan cıkan botların azalması haftaya gelecek diye biliyorum
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst