HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Optimusdizanyn mı ' büyükwebmi :ka24: Görüşlerinizi alabilirmiyim
Müşteri Yorumlarımız
Gerçekten Çok kaliteli bi sirket bende kullanmıştım ve hiç sıkıntı yaşamadım ve ilk aldığım şirketlerdendi ve hiç sıkılmadan her şeyime yanıt verdiler Her zaman onlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
hizmetler süper en yakın zamanda alacam optimusu daha önce duymuştum çok iyiydi
Efsane geri döndüEskiler tanır zaten neyin ne olduğunu.Başarılar diliyorum.
saat 4.40 biz firma sahibiyle msnden sohbet ediyoruz 24 saat acıklar cok iyi hizmet veriyorlar
arkadaslar yenı tasıdım pvp mı optımusdizayndan emın olnun hpsıne tesekkur edıyorum ılgılerı ıcın smdıye kadar gormedım ben bole sıfket okdar ılglnıyolarkı a dan z ye hersmle ugrastlar ıstedıgım sklde yptılar herseyımı saolsunlar tavsıye ederm optimusdizay emın olun deneyın sızde menun kalacaknız
2 yıl 1 gb likk sunucu ile çalıştım bu adamlarla online sayım da gunluk 320 ve üzeri idi sıfır lag dı arkadasım adamlar dogru soyluyor burdaki firmalar f yi bilmezken bu adamlar bu işi yapıyordu makineleri dedikleri gibi cok iyidir alın deneyin farkını mutlaka goreceksiniz
Valla kimse yanlış anlamasın ama bu gune kadar güvenebilipte önerdiğim tek firma bu firma işte 2 yıl çalıştım hic bir problem yaşamadım hatta coğu zaman onlara kızdım ters konustum bir kere bile ters cevap vermediler 2 yıl sorunsuz oyunumu acık tuttum en kısa zamanda burdan tekrar oyunumu alacam acacam öneririm arkadaslar herkes benim cevaplarıma bakabilir bu gune kadar hic bir firmayı onermedim kimseye ama optimusdizayn ı oneririm
Gerçekten Son Derece Kaliteli Bir ŞirketBende Alacağım Tavsiye Ederim !
Sunucu alındı 10dakikada teslim edildi şok oldum çok teşekkürler
Arkadaşlar dün gece aldım sunucumu yakında ismini de veririm , hiçbir güven kaygınız olmasın gerçekten çok muhteşem bir bilişimHerkese Öneririm
OptimusDizayn gerçekten kaliteli alt yapı ve sınırsız hizmet.İmkanım olursa sunucu almayı planlıyorum.
harika bir sunucu. gerçekten ellerine sağlık benim sunucumu 8 Dakika içinde Teslim Ettiler Helal diyorum başkada birşey demiyorum
çok iyi tavsiye ederim.. daha demin 11 dakikada teslim ettiler. teşekkürler optimusdizayn
Optimus Dizayn eskilerdende bildiğim en iyi bilişimlerdendir diyebilirim. Tasarımıyla olsun desteğiyle olsun ilgisiyle sunucularıyla performanslarıyla olsun her türlü konuda çok iyiler diyebilirim. Tavsiyem bu yöndedirHayırlı satışlar.
Hayırlı Satışlar Files Harika Müşteri Memnuniyeti %100 Tebrik Ederim Başarılarınızı Dilerim...
Kullanmadım ama yorumlara dayanaraktan Güzel Bi Şirkete benziyor Hayırlısı Olsun
1 yil Önce kullandim sÜper sw yİne sÜper herkezİn almasini tavsİye ederİm
Yaklaşık 1 yıl önce bu firmayla iş yapmıştım, gerçekten inanılmaz bir hizmetti. O zamanlar bile diğer firmalara fark atıyordu.Şimdi dinlenmiş ve yeni yüzü ile karşımıza çıkan bir OD var. Bu adamlar çığır açar game hosting'te. Hayırlı satışlar
Optimus dizayn ' ın geri dönmesine sevindim . türkiye ' nin en iyi ve en yenilikçi firmalarından biriydi . büyük ihtimallen bir kaç sorundan dolayı kapatmıştınız . tekrar döndüğünüze sevindim . resmi tavsiyemdir .
2 gün önce bir sunucu kiraladım sorunsuz olarak teslim aldım çok güzel ve hızlı en ufak bir sıkıntı içermiyor ellerinize sağlık ayrıcada 7/24 desteğiniz içinde teşekkür ederim saolun.Hayırlı satışlar.
bende alıcam en kısa zamanda makineler dehşet gibi gözüküo![]()
Daha Önceden Bende 3 Server Almıştım
Test Serverlarında Zor Filesi ve Kolay Filesi Denedim Müthis SunucuLar ve Files Hazırlamışlar . 24 saat destek veriyorlar müsteri memnuniyeti %100 basarılarınızın devamını dilerim
Domainleri Duruyodur Hayla.
Hayırlı Satışlar.
Optimus Dizayn'ı 6 Ay önce
kullanıyordum çok memnundum yarın
ilk işim yeniden almak olacak
sistemleri çok güzel tebrik
ederim başarılarınızın devamını bekliyoruz optimusdizayn.
hahahah hep iyileri yazmış çakal Carlos lar Şikayet kaynıyor forum Kesinlikle 2 sinide tavsiye etmem salla DOLANDIRICI bunlar
hahahah hep iyileri yazmış çakal Carlos lar Şikayet kaynıyor forum Kesinlikle 2 sinide tavsiye etmem salla DOLANDIRICI bunlar
Kimi dolandırmışız?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 50
- Çözüldü
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 163
- Anket
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 476
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 600


Eskiler tanır zaten neyin ne olduğunu.Başarılar diliyorum.
