xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

x404x404

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan berenb0707
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 996
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

yok yani eminim 1 saat önce giriyordum saat 19.30 gibi giriyordum saat 20.50 de çar ortada yoktu :S
neden böyle oldu
 
gerçekten bir problem olmasa bu şekilde yazacağını düşünmüyorum. Ayrıca yaşanan böyle bir problem varsa işlem yapılamaz yerine biraz daha açıklama alınıp doğru yönlendirilmeli diye düşünüyorum. Sonuçta hepimiz böyle bir sorun yaşayabiliriz. Kaldı ki herşey kayıtlar da mevcuttur hiçbir aldatmacaya yer bırakmayacak şekilde. Ve şöylede düşünebiliriz benim gibi aynı id ile tüm serverlara kayıtlı ise sadece kayıt yapıp bıraktığı birine girmeye çalışıyor da olabilir gerçekte de bir problem yaşıyor olabilir. Sorun tan anlaşılmadan "işlem yapılamaz" demek bana mantık dışı geldi.

Ben de hiç bug problemi yaşamadım ancak yaşayabileceğimi düşünüp hep anlamaya çalıştım.

kardeŞİm yalan sÖylemİyorum zaten saat 6 gbİ foruma ss felanda koydum orda İsmİm de mevcut bakabİlİrsİnİz
 
Belki Yanlış Hesaba Giriyorsunuzdur ? Yancarınız Filan

Ayrıca Kanıt Yoksa İşlem Yapılmaz
bunu saat 6 gibi foruma koymuştum bu çarın hangi hsap ıd sine kayıtlı olduguna bakabilirsiniz yalanda söylicek halim yok
 
gerçekten bir problem olmasa bu şekilde yazacağını düşünmüyorum. Ayrıca yaşanan böyle bir problem varsa işlem yapılamaz yerine biraz daha açıklama alınıp doğru yönlendirilmeli diye düşünüyorum. Sonuçta hepimiz böyle bir sorun yaşayabiliriz. Kaldı ki herşey kayıtlar da mevcuttur hiçbir aldatmacaya yer bırakmayacak şekilde. Ve şöylede düşünebiliriz benim gibi aynı id ile tüm serverlara kayıtlı ise sadece kayıt yapıp bıraktığı birine girmeye çalışıyor da olabilir gerçekte de bir problem yaşıyor olabilir. Sorun tan anlaşılmadan "işlem yapılamaz" demek bana mantık dışı geldi.

Ben de hiç bug problemi yaşamadım ancak yaşayabileceğimi düşünüp hep anlamaya çalıştım.

kardeŞİm nasil İŞlem yapilamaz yav 100 tl nİn ÜstÜnde para yatiyor o Çarda bu nasil İŞtİr yav
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst