HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
yok yani eminim 1 saat önce giriyordum saat 19.30 gibi giriyordum saat 20.50 de çar ortada yoktu :S
neden böyle oldu
neden böyle oldu
kardeŞİm yalan sÖylemİyorum zaten saat 6 gbİ foruma ss felanda koydum orda İsmİm de mevcut bakabİlİrsİnİzgerçekten bir problem olmasa bu şekilde yazacağını düşünmüyorum. Ayrıca yaşanan böyle bir problem varsa işlem yapılamaz yerine biraz daha açıklama alınıp doğru yönlendirilmeli diye düşünüyorum. Sonuçta hepimiz böyle bir sorun yaşayabiliriz. Kaldı ki herşey kayıtlar da mevcuttur hiçbir aldatmacaya yer bırakmayacak şekilde. Ve şöylede düşünebiliriz benim gibi aynı id ile tüm serverlara kayıtlı ise sadece kayıt yapıp bıraktığı birine girmeye çalışıyor da olabilir gerçekte de bir problem yaşıyor olabilir. Sorun tan anlaşılmadan "işlem yapılamaz" demek bana mantık dışı geldi.
Ben de hiç bug problemi yaşamadım ancak yaşayabileceğimi düşünüp hep anlamaya çalıştım.
Belki Yanlış Hesaba Giriyorsunuzdur ? Yancarınız Filan
Ayrıca Kanıt Yoksa İşlem Yapılmaz
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
bunu saat 6 gibi foruma koymuştum bu çarın hangi hsap ıd sine kayıtlı olduguna bakabilirsiniz yalanda söylicek halim yokkardeŞİm nasil İŞlem yapilamaz yav 100 tl nİn ÜstÜnde para yatiyor o Çarda bu nasil İŞtİr yavgerçekten bir problem olmasa bu şekilde yazacağını düşünmüyorum. Ayrıca yaşanan böyle bir problem varsa işlem yapılamaz yerine biraz daha açıklama alınıp doğru yönlendirilmeli diye düşünüyorum. Sonuçta hepimiz böyle bir sorun yaşayabiliriz. Kaldı ki herşey kayıtlar da mevcuttur hiçbir aldatmacaya yer bırakmayacak şekilde. Ve şöylede düşünebiliriz benim gibi aynı id ile tüm serverlara kayıtlı ise sadece kayıt yapıp bıraktığı birine girmeye çalışıyor da olabilir gerçekte de bir problem yaşıyor olabilir. Sorun tan anlaşılmadan "işlem yapılamaz" demek bana mantık dışı geldi.
Ben de hiç bug problemi yaşamadım ancak yaşayabileceğimi düşünüp hep anlamaya çalıştım.
kardeŞİm nasil İŞlem yapilamaz yav 100 tl nİn ÜstÜnde para yatiyor o Çarda bu nasil İŞtİr yav
Okuma probleminiz mi var? Yazmış olduklarımı anlamaya çalışarak okuyun lütfen.
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 21
