HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ya bir kere zetada da insta kalkanlı yaratık var ama bot onu yapıyor ?
adamlar bunları deneyerek koyuyorlar çünkü satış da yapıyorlar bizim gibi beleş kullanan az
bence bot yapar :ka19: ama uzun sürer
adamlar bunları deneyerek koyuyorlar çünkü satış da yapıyorlar bizim gibi beleş kullanan az

bence bot yapar :ka19: ama uzun sürer
köşeye gönderiyor pbdo.Sonra deltadakiler can doldurup geri geliyorya bir kere zetada da insta kalkanlı yaratık var ama bot onu yapıyor ?
adamlar bunları deneyerek koyuyorlar çünkü satış da yapıyorlar bizim gibi beleş kullanan az
bence bot yapar :ka19: ama uzun sürer
köşeye gönderiyor pbdo.Sonra deltadakiler can doldurup geri geliyor
o zaman boxybot(GG seçeneğinden Walz-only), ibot, kbot bunlardan biri yapabilir, hiçbiride yapamıyorsa o zaman yeni sürüm kopenstealth bekleyip elle yapman gerekecek

selam
gamadan başlama , sebebine gelince biraz hesap işi ; en son çıkan kapıyı yapabilmek için gamayı bir kez yapman yetiyor, ama alfa ve betayı 3-4 kere yapman gerekli . detaylandırırsak gamayı yaptığında diğerlerini her yapmak istediğinde tekrar tekrar gama parçaları çıkacak bence o grupta en sona sakla sen diğerlerini yap , hem kaı tecrübesi edinirsin ..
gamadan başlama , sebebine gelince biraz hesap işi ; en son çıkan kapıyı yapabilmek için gamayı bir kez yapman yetiyor, ama alfa ve betayı 3-4 kere yapman gerekli . detaylandırırsak gamayı yaptığında diğerlerini her yapmak istediğinde tekrar tekrar gama parçaları çıkacak bence o grupta en sona sakla sen diğerlerini yap , hem kaı tecrübesi edinirsin ..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 650
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 23
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 11K
