HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
bitmiş beyler oho
çarları bota koyun bitmiş tarama ben sağ çıktım 

Arkadaşlar çok korkuyorum lütfen yardım edin tr6 da oynuyorum bugün çar bottaydı şimdi çarıma girmeye çalışırken id şifre yazıoyrum serveri seçiyorum girmiyor login error dior Allah aşkına yardım edin çok korkuyorum
Linkin sonunda Error 13 varsa Geçmiş Olsun ban yemişsin
etraf bomboş kaldı botçuların hepsi gitti benimki hala botta 3 dk da katlayıcısız yaratık keserek 300 uri kastı 

o mesaj yazılalı 20-25 dakika oldu belirtirim . köşedeki saat Türkiye saati değil 

etraf bomboş kaldı botçuların hepsi gitti benimki hala botta 3 dk da katlayıcısız yaratık keserek 300 uri kastı![]()
azmış ? ibot kötü pbdo bot ibotu bile geçti
kral pbdo bi dene istersen kuralım sanaŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 32
- Görüntüleme
- 2K
