mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bot Kapamaları ve Cezalar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sarican07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 939

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

bu banlamalar sadece tr serverlerınde mı yoksa br1 de veya ınt7de oluyormu ?
 
74Milyon kullanıcıya sahip bir oyunda, %80'inin bot kullanmasını göze alıcak olursakta 3000 kişi bence yönetimin başarısızlığı.
 
74Milyon kullanıcıya sahip bir oyunda, %80'inin bot kullanmasını göze alıcak olursakta 3000 kişi bence yönetimin başarısızlığı.


74 milyon dedigin herkezin 2 şer hesabı var. bu oyunu 37 milyon kisi oynuyor demektir :) Belkide dahada az. :rolleyes: TR forumunda paylasılan sadece Tr serverleri için yapılan ban & banlanan kısı sayısıdır. Diğer serverler'inki darkorbit'in ingiliz , alman forumlarında paylasılmaktadır.

Bugun 3000 Kisi Ban Yemiş TR Serverlerinde 6 Tane TR Swsi Olduguna Göre ;

3000 / 6 = 500 her serverden ortalama 500 kisi ban yiyor demektir. :ka19:

BOT SISTEMINDE GERCEKDEN ILERLEDILER ARTIK COK DIKKATLI KULLANMAMIZ LAZIM KISACASI...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst