HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
bu banlamalar sadece tr serverlerınde mı yoksa br1 de veya ınt7de oluyormu ?
74Milyon kullanıcıya sahip bir oyunda, %80'inin bot kullanmasını göze alıcak olursakta 3000 kişi bence yönetimin başarısızlığı.
74Milyon kullanıcıya sahip bir oyunda, %80'inin bot kullanmasını göze alıcak olursakta 3000 kişi bence yönetimin başarısızlığı.
katılıyorum ya 1 aydır bottayım bu 4. kurtuluşum :ka24:
74Milyon kullanıcıya sahip bir oyunda, %80'inin bot kullanmasını göze alıcak olursakta 3000 kişi bence yönetimin başarısızlığı.
74 milyon dedigin herkezin 2 şer hesabı var. bu oyunu 37 milyon kisi oynuyor demektir
Belkide dahada az.
TR forumunda paylasılan sadece Tr serverleri için yapılan ban & banlanan kısı sayısıdır. Diğer serverler'inki darkorbit'in ingiliz , alman forumlarında paylasılmaktadır. Bugun 3000 Kisi Ban Yemiş TR Serverlerinde 6 Tane TR Swsi Olduguna Göre ;
3000 / 6 = 500 her serverden ortalama 500 kisi ban yiyor demektir. :ka19:
BOT SISTEMINDE GERCEKDEN ILERLEDILER ARTIK COK DIKKATLI KULLANMAMIZ LAZIM KISACASI...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 69
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 58
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 70
