HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
botçuysan leo olacan goliyi çok patlatırlar
Aynen Leoyla Fulle Knedini Flax Kasıp Sat Skylab Felan Ole Çarı Fulle Sonra Goliye Geç BAence Leoya Geç Çarı Fulle Ole Geç Goliye..!
kendine 2. hangar al bak leo ile baskına gidince az vurursun dp düşer leo sadece x-1 x-2 x-3 x-4 haritalarında vurdugunun 2 katı vurur 4-x e çiktiğinda dp si yariya düşer hızı düşer
kendine 2. hangar al bak leo ile baskına gidince az vurursun dp düşer leo sadece x-1 x-2 x-3 x-4 haritalarında vurdugunun 2 katı vurur 4-x e çiktiğinda dp si yariya düşer hızı düşer
Aynen arkadaş doğru söylüyor. Ben o salaklığı yaptım bi kez. Goliydim leo aldım gidip sonra aşırı pişman oldum. Bence tr sw lerinde oynuyosan uğraşma. Ama ucuz sw lerdeysen 50 bin uri kas git 2. hangar al ona koy leo yu orda flax kas sat seri seri para da olur hem baskından da geri kalmamış olursun.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 82
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 450
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 84
