HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelike merhaba arkadaşlar;
Gemimin özellikleri;
17 Lf3
14 Bo2
14 Hız
2 İris
7 Arge
goliyim ve botçuyum tr6 da.
Bu çarla fazla kredi kasamıyorum leo geçsem mi ?
Gemimin özellikleri;
17 Lf3
14 Bo2
14 Hız
2 İris
7 Arge
goliyim ve botçuyum tr6 da.
Bu çarla fazla kredi kasamıyorum leo geçsem mi ?
full olmadan geçme goliye zaten full ol öyle
Ama leo da çok sıkılıyorum
goli olunca çar arada bir baskına felan gidiyorum güzel oluyor bide bu çarın fazla bişeyi kalmadı 4iris olduktan sonra diğerlerini kredi ile alırım o zaman geçerim diye düşünüyorum 2. hangar fikri nasıl?Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 82
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 450
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 84
