Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

DarkOrbit charımın vuruşu normalmi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Yuri Boyka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
@Yuri Boyka İçi Güzel Geminin. Aynen Bu Konfi İle Droitler Açıkken (6.Seviyedeyken) AIM-02 CPU Kullanarak Düşman Üstünde Sepromlu Olarak Dene. Geçenlerde Gelen Güncelleme İle Vuruşların Düştüğünüde Göz Önüne Alırsak X4 35-40 k Belki Biraz Daha Fazla Vurması Normaldir. Yalnız Test Ederken 1 Kere Sıkma Çoğu Zaman Miss Atar Lazerler. Unutma Npc Üzerinde Değil Düşman Üzerinde Test Et.
 
Son düzenleme:
@Yuri Boyka İçi Güzel Geminin. Aynen Bu Konfi İle Droitler Açıkken (6.Seviyedeyken) AIM-02 CPU Kullanarak Düşman Üstünde Sepromlu Olarak Dene. Geçenlerde Gelen Güncelleme İle Vuruşların Düştüğünüde Göz Önüne Alırsak X4 35-40 k Belki Biraz Daha Fazla Vurması Normaldir. Yalnız Test Ederken 1 Kere Sıkma Çoğu Zaman Miss Atar Lazerler. Unutma Npc Üzerinde Değil Düşman Üzerinde Test Et.
@emothep sağol denicem
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst