mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

DarkOrbit charımın vuruşu normalmi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Yuri Boyka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Arkadaşlar 5 Lf4 Üm var 8 İris 1 Apis 2 Havoc 3 Tane 16 Level Droid 16 level Droidlerede Lf4 takiorum geri kalan yerelerde full lf3 takiorum

x3le beslemesi 13k la 16k arası vuruorum
x4le seprom beslemeli 30 35k arası vuruyorum sizce azmı normalmi?

Azsa nasıl çoğaltırım ?

Ekipman Resmini Buraya Atabilirsin. Vuruşlarında Mantık Hatası Var. x-3 ile 13-16k Arası Atarken x-4 ile 30-35k Arası Vurman Pek Mantıklı Gelmedi Bana.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst