HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tekrar söylüyorum burası TR1 yoksa bende bilirim kolay bi servere gidip pvp de saatte 10-15 k uri kasmasını
hesabım dün açıldıBildirdim.Küfürlü içerik.Ban yemem diyorsan benim hesabım ban yiyiyorsa seninkide yemeli.Haksızlık olmasın![]()
tekrar ban yemesini istemem bu arada sizin neslisiniz tükenmedi mi daha ?cok az kasmıs katlayıcı varmıs bıde foto koymaya utanırdm katlayısız 0 dan 35 k kastım katllayıcı olsa sen dusun 

hesabım dün açıldıtekrar ban yemesini istemem bu arada sizin neslisiniz tükenmedi mi daha ?
Kusura bakma ama yorum silsende fayda etmez.Ben ban yediysem sende yiyeceksin.senin ayrıcalığın ne ?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Soru
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 113
- Soru
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 112
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 42
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 55
