HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bunada şükür burası
Katlayıcım var 5 saat oldu 41k çok kötü kasmışın
Edit:Server dolu ise bilemem ama Tr6'dayım EİC full bot olmasına rağmen yoksa 55k vurdururum

Edit:Server dolu ise bilemem ama Tr6'dayım EİC full bot olmasına rağmen yoksa 55k vurdururum

5 saat 36 dk da bence az ki bide kbot benim char 2 saate 8-10 bin arası kasıor katlayıcısız
senınkınıde katlayıcısız olarak dusunursek 14.340 5 saatte cok az bı rakam bana göre içini karartmak gibi olmasın ama
senınkınıde katlayıcısız olarak dusunursek 14.340 5 saatte cok az bı rakam bana göre içini karartmak gibi olmasın ama

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Soru
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 113
- Soru
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 112
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 42
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 55
