Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
Hikaye Ekle

İyi kasmış mı beyler ? :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dasqo123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 26
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bunada şükür burası :D
 
Katlayıcım var 5 saat oldu 41k çok kötü kasmışın:D

Edit:Server dolu ise bilemem ama Tr6'dayım EİC full bot olmasına rağmen yoksa 55k vurdururum :D
 
5 saat 36 dk da bence az ki bide kbot benim char 2 saate 8-10 bin arası kasıor katlayıcısız
senınkınıde katlayıcısız olarak dusunursek 14.340 5 saatte cok az bı rakam bana göre
içini karartmak gibi olmasın ama :)

 
Pvp salsam saatte 7-8 k bazende 10 k ya çıkıyor ama 9 iris çarıda pvp salamam yani o riske giremem :)
Edit : Burası Tr1
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst