HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
yok ya bir adam saturn şirketi banneri yapıyor arkadaş onu zannnetli herhalde şirket cıkacak diye 

Aklım bi gelir diyor bi gelmez diyor darkorbitin getirme sebebi çok üye olduğu için başka bir şirket açmak olabilir ama getirmezler diye düşünüyorum . getirselerde 2 aydan aşşağı sürede gelmez çalışmalara yeni başlandıysa eğer bunun mapı var şeyi var onu hazırlaması uzun iş sürer oyuna uyumlu hale getirilmesi felan .
Bunu Botçulara İyilik Olarak Yapsa Ne Olur , Kutulardaki Uridium Çıkma Oranı Düştü![]()
Spearhead+Full Hız+PeT 3 Seviye Toplama 12 Radar+Arge+Besleme = 7 Saatte 68 Bin Toplanabiliyor USA Serverlarında Oynuyorum...
Şirket açılırsa, şeref kesintisi ve geçişler için para olmaz. Bu yüzden herkes akın eder, orda az oyuncu var rahat kasılırız mantığıyla. Herkes kendine göre bişey bulur ve geçer. MMO EIC VRU da sinek avlarız bizde.
Şirket açılırsa, şeref kesintisi ve geçişler için para olmaz. Bu yüzden herkes akın eder, orda az oyuncu var rahat kasılırız mantığıyla. Herkes kendine göre bişey bulur ve geçer. MMO EIC VRU da sinek avlarız bizde.
Saturn açılıpta botçular gittiğinde baskın ile süpürürler

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 16K

