HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2207099-buda-benim-toparladigim-hesap.html
Yukarıdaki Hesap Benim Ama Güncelliyemedim.
şuan
31 Lf3
8 Bo2 Var..
Ben Zetayı Yapar mıyım X1 Ve PLT-2026 ile Olmassan KAlkanları 15 yapıp 5 iris daha alıp goliye geçip mi yapmaya çalışsam
Yukarıdaki Hesap Benim Ama Güncelliyemedim.
şuan
31 Lf3
8 Bo2 Var..
Ben Zetayı Yapar mıyım X1 Ve PLT-2026 ile Olmassan KAlkanları 15 yapıp 5 iris daha alıp goliye geçip mi yapmaya çalışsam
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2203667-ll~~botlar-icin-kapi-konfileri~~ll.html Konuya Bak İstersen
Minimum Konudaki Gibi Yapabilirsin.
Minimum Konudaki Gibi Yapabilirsin.deniyecemde fazla bo2 yok bo2 almam gerek bugün 7 tane almama gerek geceye kadar server yğun sanırasm az kasmaya başladı
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
