HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben Tr6'da Oynuyorum 7İris'im Patladı Baya Üzülmüştüm Şimdi Flax Alıp Satıyorum 8Günde Uridium Harcamadan 3İris Aldım Flax Satarak 1Saatte 8.000.000Credits Kazandırıyor Bana Bu Leonov Çok Avantajlı Günde 80.000.000 - 90.000.000 Credits Kasıyorum Tavsiye Ederim.
Arkadaşlar benim gemi leonov idi onla cok güzel kasıodum vega aldım şimdi güzel kasmıyo gemiden gemiye değişiyomu kasma oranları bilenler lütfen yorum Plss @@@
İYİ FORUMLAR
Evet leanovda diğer gemilere göre 4 kat droit gelişimine sahiptir
||
||||
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
|-||-|
) __ (
) __ (
/`*.¸,¤°´'`°¤,¸.*´\
/,¤°´'`°.¸o¸.°´'`°¤,\
) __ (
) __ (
) __ (
) __ (
) __ (
) __ (
\_°_/
||||
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
| || |
|-||-|
) __ (
) __ (
/`*.¸,¤°´'`°¤,¸.*´\
/,¤°´'`°.¸o¸.°´'`°¤,\
) __ (
) __ (
) __ (
) __ (
) __ (
) __ (
\_°_/
Benm 1.hangar Agesis,Şimdi 2.hangarı alıp Leo Alıcam Diroitleri 6 lvl yapmam gerek![]()
bende öyle yapıyodumda artık aegis eskisi kadar sarmıyor beni vuruşlar düştünden beri goli kullanıyorum ya

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 803
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
- Sabit
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 10K
