OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Ben Ve Gemim :P

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kroniq26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 757

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar Şimdi Sizden Resimlere Baktıktan Sonra Neler Alıcagımı Nelere Para Biriktiricegimi Söyliceksiniz Öncelikle Ben Goliath K2 Alıyımmı ?
Buyrun Resimler:



Gemi Ve İrisler





Silahlar ve Jenaratörler





Ekstralar



Yetenek Agacım



Skylab



Son olarakta kapılar (Gemim Leonov oldugundan girmedim)



Şimdi Arkadaşlar Bana Nelerin Eksik Oldugunu Ve Goliath K2 Gemisini Alıp Almamamı Ne İçin Para Biriktirip Ne İçin Harcama Yapmalıyım ?

Benim Duşuncem İlk Olarak Droit Alıp Satarak Bi Goliath K2 Almak Daha Sonra Kapıları Yapmak Lf3 leri Fullemek Kalkanları Fullemek İrisleri Fullemek Arge Yapmak(24) Zaten Bende %10 Kalkan Gucu Veren Tasarım Var Goli İçin Herşeyi Fulledikten Sonra Sentinel Alıcam Sizce Böylemi Yapıyım ?
 
ya nekadar akılsızca iş yapıyorsunuz kardeşim niye zeta yapmıyorsun bak hem 40 k uri veriyr hem 25 anahtar + 25 bin ucb 100 veriyor hemde havoc ayrıca kapı çok kolay :D
 
ey işte yuvarlanıp goinglemiş idare eder :D

goli alma lf3ve irisleri alana kadar levo ii credi kasar

skylaba devam et arge felan yap bişeyler :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst