OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

sleep modes hatası alanlar içeri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kovboy2010
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 228

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1.adım:ilk önce pbdo-bot.s3db bu dosyayı silip botumuzu açalım

2.adım:çıkan kutucuğa 1. kutusuna forum ıd 2.kutusuna forum şifle yazıp Apply buna tıkalayın (yanlız bu hatayı alanın forum hesap süresi bitmiştir ondan yeni hesap alın veya yarın öğlen yapın dediklerimi yeni hesap alırsanız hesabı aldıktan 1saat sonra yapın yoksa aynı hata gelir )

3. adım: yukarda yeşil +ya tıklayıp ilk kutucuğa oyun ıd 2.kutucuğa oyun şifre yazıp serverinizi seçip Addy buna tıklayın

4.adım:orda bi satır gelcek oyun isminiz sv ni fiklan var ona çift tıkalyıp taskınızı seçin sonra üstteki mavi başlatma simgesine tıklayın biraz sonra üstteki accaunts yazan yerin ynaında oyuncu nickini çıkacak ona tıklayın işte bota girdiniz

5.adım: çet engineyi açın sol üstteki bilgisayar simgesine tıkalyın 1tane pbd bot olcak onu seçin eğer 1tane yoksa en allttakini seçin sonra enable seped hack var sol alt taraflarda ona tıklayıp -9999 yapın sonra applye basın sonra pbd botunuza bakın -ye doğru sürekli giden rakamlar olcak orda en az -10day olduğunda çet engineyi kapatın sonra tekrar botumuzun klasörüne girip pbdo-bot.s3db yeniden gelmiş olan bu dosyayı siliyoruz

6.adım geriye yaslanın ve rahtça istediğinizi yapın artık bu hatayı bota güncelleme gelmedikçe gölmiceksiniz güncelleme gleince görürsünüz o botun şimdi çalışmıcağınıda ifade eder ama unutmayın her bota girerken bunları yapın

eğer işinize yaramışsa +rep verebilirsiniz saygılar
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst