HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Manken olucam inşallah.Ben öğrenciyim ya. Lise 2 geçicem inşallah.
18ime gelince mankenlik seçimlerine katılcam. Gerçekten tippim yerinde ve 1.88 boyum var.
![]()
lise 2 gecicem derken
bütünlememi bekliyon 
lise 2 gecicem derkenbütünlememi bekliyon
![]()
Evet yarın başvurcam tekrardan.

Evet yarın başvurcam tekrardan.![]()
Off inş geçersin
ben geçen sene kaldım 8 dersten 4 ünü seçebildim 1 ini geçebildim
oda din 
:d4 tane var ya. İlk sınavlardan geçemedim, şimdi tekrardan gircem.
Neyse arkadaşlar. Çıkıyorum ben. Hepinize iyi geceler. Arkadaş ekleyin, ben kabul ederim. 
Neyse arkadaşlar. Çıkıyorum ben. Hepinize iyi geceler. Arkadaş ekleyin, ben kabul ederim. 
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 9
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 125
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 50
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 81

