HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
darkçımmo;12121923' Alıntı:ben katılmak istiyorum
rep verip bilgileri ö.m ile yolla

Bu kadar sahtekardan sonra pek bota koyduran olmuyor galiba![]()
evet bencede
.Ama beni tanıyan gücenilir olduğumu bilir :ka19:Karşılıklı iş Yasaktır Bildirildi .Merhaba arkadaşlar bende botting yapayım dedim ama benimki yarım botting olacak yani 12 saat
Neden hiç bir kazancın olmayacağı için botting yapıyorsun diye soranlar olacaktır.Rep puanı kazanmak için,Tüm paylaşımlarıma bu konuyu eklemek için ve size yardım etmek için yapıyorum.
BOTTİNG İÇİN ŞARTLAR
1-Rep puanı göndermek
2-Mesajımı beğenmek
3-konuya yorum atmak
4-başka şart yok
PEKİ BOTTİNG SÜRESİ NE KADAR OLACAK ?
Pazartesi --> 13:00-5:00
Salı --> 15:00-1:00
Çarşamba --> 13:00-5:00
Perşembe --> 15:00-1:00
Cuma --> 13:00-5:00
Cumartesi -->13:00-5:00
Pazar --> 15:00-1:00
NOTkişiler 1 haftada bir değişmektedir.Botting süresi dışında hesabınıza girebilirsiniz fakat bottaykan hesabınıza girerseniz atılırsınız!
1-Boxy bot -->
3-Boxy bot -->
4-Boxy bot -->
5-Boxy bot -->
6-Boxy bot -->
7-Boxy bot -->
8-Boxy bot -->
9-Boxy bot -->
10-Boxy bot -->
11-İbot -->
12-İbot -->
13-İbot -->
14-Kbot -->
15-Kbot -->
16-Kbot -->
17-Pbdo bot -->
NOT2Pbdo bota 1 tane alım olacak ve sadece kbot online olduğu zaman koyulacaktır.
NOT2:İsteyen kişilerin pazartesi-salı bota koyulmayacaktır
NOT3:Botting isteyen kişiler bana ID-Şifre-Ve serverin kodunu(int3 gibi) özel mesaj atacaklar.Aynı zamanda hangi hritada kasılacağını ve kamufle alıp almayacağını
NOT4:Bot işleminin kişileri haftada bir değişecektir
NOT5:Bir hafta sonra vds alıcağım ve bot sayısını azaltıp süreyi 7/24 yapıp sadece tm üyeleri alacağım
Şimdiden haayırlı olsun :ka19:
Forumumuzda Yorum Silme Özelliği Mevcuttur , Flood Yaptığınız İçin de Bildirildi//EDİT: boxy bot timingslidir.Bide yanlışlıkla alıntı yapmışım düzenle diyeceğime
Bu kadar sahtekardan sonra pek bota koyduran olmuyor galiba
Beni Tanıyan Olmasada Bana Güvenip ve Kazanan Çok Kişi Oldu :m08:
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 897
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
- Kilitli
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 774


