berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

salimcani64|yarım botting

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan salimcani64
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 35
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar bende botting yapayım dedim ama benimki yarım botting olacak yani 12 saat :P
Neden hiç bir kazancın olmayacağı için botting yapıyorsun diye soranlar olacaktır.Rep puanı kazanmak için,Tüm paylaşımlarıma bu konuyu eklemek için ve size yardım etmek için yapıyorum.
BOTTİNG İÇİN ŞARTLAR
1-Rep puanı göndermek :)
2-Mesajımı beğenmek :)
3-konuya yorum atmak :)
4-başka şart yok :)
PEKİ BOTTİNG SÜRESİ NE KADAR OLACAK ?
Pazartesi --> 13:00-5:00
Salı --> 15:00-1:00
Çarşamba --> 13:00-5:00
Perşembe --> 15:00-1:00
Cuma --> 13:00-5:00
Cumartesi -->13:00-5:00
Pazar --> 15:00-1:00
NOTkişiler 1 haftada bir değişmektedir.Botting süresi dışında hesabınıza girebilirsiniz fakat bottaykan hesabınıza girerseniz atılırsınız!

1-Boxy bot -->hernos
3-Boxy bot -->furkanli34
4-Boxy bot -->laned123
5-Boxy bot -->
6-Boxy bot -->
7-Boxy bot -->
8-Boxy bot -->
9-Boxy bot -->
10-Boxy bot -->
11-İbot -->isimverilenfenerli
12-İbot -->
13-İbot -->
14-Kbot -->
15-Kbot -->
16-Kbot -->
17-Pbdo bot -->furkaner262
18-Pbdo bot -->
19- Pbdo bot -->
20-Pbdo bot -->

NOT2Pbdo bota 1 tane alım olacak ve sadece kbot online olduğu zaman koyulacaktır.
NOT2:İsteyen kişilerin pazartesi-salı bota koyulmayacaktır
NOT3:Botting isteyen kişiler bana ID-Şifre-Ve serverin kodunu(int3 gibi) özel mesaj atacaklar.Aynı zamanda hangi hritada kasılacağını ve kamufle alıp almayacağını
NOT4:Bot işleminin kişileri haftada bir değişecektir
NOT5:Bir hafta sonra vds alıcağım ve bot sayısını azaltıp süreyi 7/24 yapıp sadece tm üyeleri alacağım
Şimdiden haayırlı olsun :ka19:
//EDİT
Arkadaşlar pbdo botun forum üyeliğini verirseniz sınırsız pbdo bot açabilirim :ka19:
 
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar bende botting yapayım dedim ama benimki yarım botting olacak yani 12 saat :P
Neden hiç bir kazancın olmayacağı için botting yapıyorsun diye soranlar olacaktır.Rep puanı kazanmak için,Tüm paylaşımlarıma bu konuyu eklemek için ve size yardım etmek için yapıyorum.
BOTTİNG İÇİN ŞARTLAR
1-Rep puanı göndermek :)
2-Mesajımı beğenmek :)
3-konuya yorum atmak :)
4-başka şart yok :)
PEKİ BOTTİNG SÜRESİ NE KADAR OLACAK ?
Pazartesi --> 13:00-5:00
Salı --> 15:00-1:00
Çarşamba --> 13:00-5:00
Perşembe --> 15:00-1:00
Cuma --> 13:00-5:00
Cumartesi -->13:00-5:00
Pazar --> 15:00-1:00
NOTkişiler 1 haftada bir değişmektedir.Botting süresi dışında hesabınıza girebilirsiniz fakat bottaykan hesabınıza girerseniz atılırsınız!

1-Boxy bot -->
3-Boxy bot -->
4-Boxy bot -->
5-Boxy bot -->
6-Boxy bot -->
7-Boxy bot -->
8-Boxy bot -->
9-Boxy bot -->
10-Boxy bot -->
11-İbot -->
12-İbot -->
13-İbot -->
14-Kbot -->
15-Kbot -->
16-Kbot -->
17-Pbdo bot -->

NOT2Pbdo bota 1 tane alım olacak ve sadece kbot online olduğu zaman koyulacaktır.
NOT2:İsteyen kişilerin pazartesi-salı bota koyulmayacaktır
NOT3:Botting isteyen kişiler bana ID-Şifre-Ve serverin kodunu(int3 gibi) özel mesaj atacaklar.Aynı zamanda hangi hritada kasılacağını ve kamufle alıp almayacağını
NOT4:Bot işleminin kişileri haftada bir değişecektir
NOT5:Bir hafta sonra vds alıcağım ve bot sayısını azaltıp süreyi 7/24 yapıp sadece tm üyeleri alacağım
Şimdiden haayırlı olsun :ka19:
karşılık işe giriyor yaptığın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst