berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Ne yapmalı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RrRonaldo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 481
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkdaşlar gemim leonov
4 iris 4 flax (her gün flax kasarak 20mil kredi kasabiliyorum)
23 lf3 12 bo2 10 elit hız
şuan 60mil tp var alpha açık
200 sibelon görevini bitirdim
sizce irisleri fulleyip vegamı alayım , leonovda kalmaya devammı edeyim yoksa argemi yapayım
 
Bence iris fulle Onların Her birinie 2 şertane girio lf3 Onun için ayarla kaç lf3 e ihtiyacının olucanı

Ardından arge yap

Argeden sonra Gemi düşün Benim Tahminim Ayrıca Vega değilde hedefinin Goli olması Lazım :D
 
Bence iris fulle Onların Her birinie 2 şertane girio lf3 Onun için ayarla kaç lf3 e ihtiyacının olucanı

Ardından arge yap

Argeden sonra Gemi düşün Benim Tahminim Ayrıca Vega değilde hedefinin Goli olması Lazım :D
yorum için sağol , ben vega kasmayı daha çok seviyorum ya:D
 
yorum için sağol , ben vega kasmayı daha çok seviyorum ya:D

Bende Ama Lf4 yoksa vega çekilmez mesela 6 iris adam falan full lf3 8 iris full lf3 lü vegaya karşı çıkabilir :D lazer ve kalkan da daha iyi ;) Bende Vega Seviyorum Ama Şimdilik Düşünmüyorum Sibo Görevi Aldım 31 lf3 10 bo2 12 m credi var tr2 50 olunca basçam.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst