HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar over bilisimle daha once calısmıs veya suanda calısmakta olan arkadaslarımızdan yardim istiyorum,
1-Sunucuların performansı nasıl ? (1 gblıkta su kadar online lag var mı yok mu vs )
2-Ticket yada msn destegi nasil ?
3-Oyunun Filesinde eksikler hatalar acıklar var mı ?
4-Saldırıya karsı ne kadar güvenilir ?
Bu sorulara cevap verir misiniz ?
Yardiminiz için şimdiden teşekkur ediyorum iyi forumlar.
1-Sunucuların performansı nasıl ? (1 gblıkta su kadar online lag var mı yok mu vs )
2-Ticket yada msn destegi nasil ?
3-Oyunun Filesinde eksikler hatalar acıklar var mı ?
4-Saldırıya karsı ne kadar güvenilir ?
Bu sorulara cevap verir misiniz ?
Yardiminiz için şimdiden teşekkur ediyorum iyi forumlar.
Bak şimdi overbilişimden almış biri olarak soyluyorum SABIRLIYSAN KESİNLİKLE AL.
512 mb server aldım 70 onlineden sonra (13 saat) lag olmuyordu.
Ticket desteği en geç 15 dakikada cevap atıyorlar
oyun filesinde herhangi bir sorun yok fakat orta server fileste m2-broke filesi alınmış sanırsam 1-2 yerde m2-broke yazıyor onları değiştirirsin kolay iş
3 kere saldırı aldım sadece oyunda birazcık lag yarattılar bilişime bir ticket çaktım saldırı kesildi.
birde siten çok kapanır yani gunde 3 4 kere falan kapanıyordu benim. bakımda oldukları içindi herhalde şu an oyle bir sorunları olduklarını sanmıyorum
512 mb server aldım 70 onlineden sonra (13 saat) lag olmuyordu.
Ticket desteği en geç 15 dakikada cevap atıyorlar
oyun filesinde herhangi bir sorun yok fakat orta server fileste m2-broke filesi alınmış sanırsam 1-2 yerde m2-broke yazıyor onları değiştirirsin kolay iş
3 kere saldırı aldım sadece oyunda birazcık lag yarattılar bilişime bir ticket çaktım saldırı kesildi.
birde siten çok kapanır yani gunde 3 4 kere falan kapanıyordu benim. bakımda oldukları içindi herhalde şu an oyle bir sorunları olduklarını sanmıyorum

