HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar, ben bir kütüphane kayıt programı yazıyorum. textboxlardaki yazıları listboxlara yonlendırdım. Butona basınca listboxlara gidiyor yazılar ve orada kalıyor. Fakat programı kapatıp açtığımda kayıtlar slinmiş oluyor. Kayıt etmek için ne yapmam gerekiyor? Eğer bilen varsa konu altından cevaplarsa sevnirim. ö.m. de atabilir bilen birisi.
acces veri tabanına aktarmayı denesen listbox yerine ordan sürekli güncel kayıt çekersin
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 491
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 593

