berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Asıl Korkak newlohanel :D :D :D Bakın :D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan BQZQKOZBOZ
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 35
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

aLSancak ile savaş edecekmiş arkadaşım duydum yetiştim hemen. GALATASARAY maçını bırakıp eve geldim savaş için bee :D :D

İslam bize korkak der ama :D :D KarnavaL ' ı karıştırma diyor :m08: :m08: :m08:

bhrmt.jpg
[/URL][/IMG]

Savaş Sonucu :D :D :D

bhrpp.jpg
[/URL][/IMG]
Adamı 1 e 1 ws ye davet ediyorum :D :D Setine ws diyorum :D Sonuç ? :m08: :m08: :m08:

bhrq4.jpg
[/URL][/IMG]
 
aLSancak ile savaş edecekmiş arkadaşım duydum yetiştim hemen. GALATASARAY maçını bırakıp eve geldim savaş için bee :D :D

İslam bize korkak der ama :D :D KarnavaL ' ı karıştırma diyor :m08: :m08: :m08:

bhrmt.jpg
[/URL][/IMG]

Savaş Sonucu :D :D :D

bhrpp.jpg
[/URL][/IMG]
Adamı 1 e 1 ws ye davet ediyorum :D :D Setine ws diyorum :D Sonuç ? :m08: :m08: :m08:

bhrq4.jpg
[/URL][/IMG]

Şimdi resulün hatrı için tartısmıycam kesinlikle yorumumu bi tartısma olarak algılama.
Sende eskiden normal loncalar gibi normal savaşlar yaparken, ben sana adam verrken karsı rakipde bana pm atıyodu ki bunu sende biliyodun karnavala adam yollama diye gene çok iyi biliyosunki adam yollamıyorm o onların adamları diyodum çünkü senin adamlarınla kendi adamlarımı ayırt etmiyodm.karnavala yolladıgım bi çok adam sana savaş kazandırdı sen savaş kazandıkça karşı rakiplerle ben papaz oluyodum işte bunu bilmiyodun sen sadece Hakan adam yollarmısın şu şu loncayla savaşımız var diyodun adamları alıp savasıp, yenip geriye çıkıyodun faturasıda bana kesiyodu çogu arkadasımla bu yüzden papaz oldum.
Dedigim gibi yorumu tartısma algılama sadece karnavalın eski halini hatırlatmak istedim. tabi bu yorumuma dogru diyip adamlık yapmakda elinde hyr yalan diyip inkarcılık yapmakda elinde orasını senin gönlüne bırakıyorm bu yoruma cevap vererek ne kadar adam olduguna sen karar ver.
 
Lafına laf eklim. Hatta RexxaR la savaş yapacağım gece de aynısı olmuştu. Zamanın da yaptığın adamlığını ne zaman inkar ettim ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst