Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Forumda bir sorunum var :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lvnt34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yaw bisi srcam serverquery de kss name listesi varya onun linkini atarmısın çok lazım onu yüküycemde?
 
Dns ayarı çekin diye arkadaşlardaki mantık nedir onu çözemedim.
Forum sunucuları türkiye'de barınıyor, amerika lokasyon dns öneriyorsunuz.
Tüm tarayıcılarında bu sorun var ise şayet, bu senin ayarlarınla ilgili bir sorun olabilir. Öncelikle tüm tarayıcı geçmişlerini sil, verilerin sıfırlandığından emin ol, timeout ( çevirme süresi ) süresini 60 yaptıktan sonra internet hızına göz at, hepsi mükemmel durumda ise şayet sorun kalmayacaktır.
 
Dns ayarı çekin diye arkadaşlardaki mantık nedir onu çözemedim.
Forum sunucuları türkiye'de barınıyor, amerika lokasyon dns öneriyorsunuz.
Tüm tarayıcılarında bu sorun var ise şayet, bu senin ayarlarınla ilgili bir sorun olabilir. Öncelikle tüm tarayıcı geçmişlerini sil, verilerin sıfırlandığından emin ol, timeout ( çevirme süresi ) süresini 60 yaptıktan sonra internet hızına göz at, hepsi mükemmel durumda ise şayet sorun kalmayacaktır.


Tüm çözümler arkadaş tarafından belirtilmiş.
Konuyu amacından çıkarmayın.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst