mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Forumda bir sorunum var :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lvnt34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

​Mozzilladan Dene Birde.
 
Merhaba modlarım forumda bir sorunum var .

Şimdi konu acıyorum download ve Virüs-total Linkleri koyunca

Cevaplaya bi basıyorum konu açmıyor öyle kalıyor forumun yavaslıgı ile alakası yok mesajda yazabiliyorum ama

Forumda konu acarken link koydugum zaman öyle donup kalıyor


Kullandıgım Tarayıcı : Google Chorome

Kullandıgım İşletim Sistemi : Windows Xp 32 Bit


Yardımcı Olabilirseniz Çok Sevinirim

Dns adreslerinizi

8.8.8.8
8.8.4.4 olarak değiştirip deneyin.
 
Konu içerisindeki Karakter Sayısı arttıkça , Forum'un Cevap Verme sürmeside buna Bağlı olarak Azalabiliyor.

Ancak Konu açmayı engelleyecek bir sorun yok Şuanda Forumda.

Dns Ayarı yaptıysanız , Ağ bağlantılarından , otomatik almasını Sağlayın.


Yapmadıysanız Google'ın Dns Adresini kullanabilirsiniz : 8.8.8.8 8.8.4.4
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst