mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

04.08.2012 Deneme Moderatör Başvuru Sonuçları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan unthinkinq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 65
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle bütün arkadaşlara hayırlı, uğurlu olsun. @unthinkinq;

Fakat alım konusunda @peacemackers〤; adminimiz daha adil ve daha ciddiydi diye düşünüyorum. Sebebi aslında çok belli. 2 Hafta önce üye olanlar "Metin2 Private Server Kurulum" gibi büyük bir bölüme editör alınıyor. Ki bu bölümde 2 editör zaten var. Ardından ciddi bir atama bu. Sonuçta uzman üye seçilmiyor. Yönetime ilk adım. 12 Kişi gibi büyükçe bir rakam bana göre çok ilginç geldi. Hele ki daha eskiler, daha uğraşanların seçilmeyip, yenilerin büyük bölümlere atanması daha da ilginç.

Hayırlısı...


Açık açık yazmak mı gerekiyor ben gözler önünde sanmıştım.Gördüğün gibi okullar açılıyor,ailevi sorunları olanlar okul sorunu olan vs yönetimdeki arkadaşlar ayrılmak zorunda kalıyor.Baya bir düşüş var yönetim üyesi sayısında yani keyfimden almıyorum eğer uzman üye alımlarıma bakarsan uzman üyeleri bile 5 6 tane alırken keyfi olarak 13 tane deneme moderatör almam.Sonuçta yönetimin büyümesi için deneme modların alınması gerekli.Anlamışsındır umarım ciddiliği.Ayrıca ne kadar biliyorsun kimin başvuru yapıp başvuru yapmadığını? Ordaki alınanlar en az 1.5 aylık uzmanlar ve 150 tane uzman üyenin 150 tanesi başvuru yapmıyor zaten 25 30 gibi başvuru geldi bana onların arasından çalışanları , en önemlisi BAŞVURDUĞU BÖLÜMDE İLGİSİ OLANLARI değerlendiriyorum.
 
Açık açık yazmak mı gerekiyor ben gözler önünde sanmıştım.Gördüğün gibi okullar açılıyor,ailevi sorunları olanlar okul sorunu olan vs yönetimdeki arkadaşlar ayrılmak zorunda kalıyor.Baya bir düşüş var yönetim üyesi sayısında yani keyfimden almıyorum eğer uzman üye alımlarıma bakarsan uzman üyeleri bile 5 6 tane alırken keyfi olarak 13 tane deneme moderatör almam.Sonuçta yönetimin büyümesi için deneme modların alınması gerekli.Anlamışsındır umarım ciddiliği.Ayrıca ne kadar biliyorsun kimin başvuru yapıp başvuru yapmadığını? Ordaki alınanlar en az 1.5 aylık uzmanlar ve 150 tane uzman üyenin 150 tanesi başvuru yapmıyor zaten 25 30 gibi başvuru geldi bana onların arasından çalışanları , en önemlisi BAŞVURDUĞU BÖLÜMDE İLGİSİ OLANLARI değerlendiriyorum.
Tamam tamam. :)

Eski derken daha 3 aylık üyesin.:)
:rolleyes:

 
3 aylık uyelıgın 1.5 ayı kullanılmadi 32 gunu uzmanlık için çalısıldı şimdiki gunlerde katıyorum.

3 Aylık üye 32 gunde uzman olmaz daha dogrusu 3 aylık üye 2010'dan beri burda olmaz ; hesab 3 aylık ama seninle aynı rutbede :)
 
Buraya bu konu görevlendirilmelerin eleştirilmesi için açılmadı, duyuru amaçlı açıldı yani bilgilendirme ve tebrik amaçlı. Herkes kendi işine baksın. Bziim yönetim olarak arkaplanda nekarar aldığımızı neden büyük çaplı alım yaptığımızı bilmeden sorgulamaya kalkmasın kimse. O yüzden arkaplanını bilmediğiniz işlerin sadece görünen kısmına bakıp garip triplere girmenin manası yok. Yönetim böyle uygun gördü ve yapıldı, yeteri kadar açıklayıcıdır umarım :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst