HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ya beyler ben kendi serverimi kurdum herşeyi yaptım derken bir de baktım her reboot veya ./stop komutundan sonra tüm karakterler 0lanıyor (gm olan karakter gidiyor yerine 4 adet 0lv savaşçı karakter geliyor.)
Yahu deli etti beni bu ne yaparsam yapıyım birtürlü olmuyor!!!
Ya beyler lütfen yardım edin çok acil 255lvlik çarım dahi 0landı tüm userların çarları 0landı ne yapmam gerekiyor?
Ayrıca karakterler 0lanınca social idye yazdığım 1234567 silme kodunu yazsamda nafile silinmiyor hiçbiri ya beyler lütfen yardım ne yapmalıyım ?

Yahu deli etti beni bu ne yaparsam yapıyım birtürlü olmuyor!!!

Ya beyler lütfen yardım edin çok acil 255lvlik çarım dahi 0landı tüm userların çarları 0landı ne yapmam gerekiyor?
Ayrıca karakterler 0lanınca social idye yazdığım 1234567 silme kodunu yazsamda nafile silinmiyor hiçbiri ya beyler lütfen yardım ne yapmalıyım ?
