HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Olmayan KarnavaL - FestivaL Savaşından önce bi görüntü<3
Biz savaş için rakip bekleriz, ama rakip gelmez..
Ama oda haklı niye gelsin kii ? Puan kaybetmek FestivaL'e yakışmaz :ka19:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
karnaval gençlerimi ?
FestivaL Loncası adamları:
1.uslanmazsura
2.theclaw
3.askımıcın
4.karanlıklord
5.zemahser
6.foury
7.crazceza
yarısı bizim adamımız adıda karnaval gençlerimi oluyo ? ayrıca yakamozdakilerde var orda savaş için karnavala gelen adamlar olmalıydı konu başlıgı

Beni güldürüyorsun.
Onur için seninle tartışmam. Geriye kaldı beş kişi. Uslanmazsura benim abimdir ve bizim tarafımızdadır. Kaldı 4 kişi. Burak festival savaşında da bizde olurdu ama erdinçle olayları olduğu için gelmek istemedi savşatan sonra da konuştuk. Kaldı 3 kişi. Rıdvan abi sizden değil ama bizden de değil. Ama kardeşi BYGURSEL bizden. O gece ikiside ordaydı. Kalan 2 kişi hakkında yorum yok.
Onur için seninle tartışmam. Geriye kaldı beş kişi. Uslanmazsura benim abimdir ve bizim tarafımızdadır. Kaldı 4 kişi. Burak festival savaşında da bizde olurdu ama erdinçle olayları olduğu için gelmek istemedi savşatan sonra da konuştuk. Kaldı 3 kişi. Rıdvan abi sizden değil ama bizden de değil. Ama kardeşi BYGURSEL bizden. O gece ikiside ordaydı. Kalan 2 kişi hakkında yorum yok.Beni güldürüyorsun.Onur için seninle tartışmam. Geriye kaldı beş kişi. Uslanmazsura benim abimdir ve bizim tarafımızdadır. Kaldı 4 kişi. Burak festival savaşında da bizde olurdu ama erdinçle olayları olduğu için gelmek istemedi savşatan sonra da konuştuk. Kaldı 3 kişi. Rıdvan abi sizden değil ama bizden de değil. Ama kardeşi BYGURSEL bizden. O gece ikiside ordaydı. Kalan 2 kişi hakkında yorum yok.
Senin abi dedigin o adam(uslanmazsura) benim için loncasını bozup benim yanıma geldi kime ne anlatıyosun ?
rıdvan savasta bize geldi hazırlandıda hatta sizinle savaşmak için sen o gece haberm yoktu yarın saat 11 de yapalım diyince adam oyundan geri gitti bunuda soralım istersen..
Burak zatn benim yanımda yer alır hiç o gece onunla bununla sorunu vardı deme

Uslanmazsuraya pm at bi ara bu bir. İyi rıdvan konusu öyle olsun iki. Burağa niçin KarnavaL da değildin o gece de aynen böle pm at 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 74
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 208
